Rusti :)

Har precis gått upp och ska snart dra til farmor för att få lite frukost ;) Jag skrev aldrig detta men jag var hos Rusti i onsdags :) Han är ju skadad men allt är mkt bättre nu!!! :D Han haltar inget men är lite svullen. Men iaf jag cyklade dit och på dit vägen kronglade min cykel så jag fick lämna den där så jag tänkte gå till Rusti sen och när jag ska hem leder jag cykeln tillbaks :P 
Bloggar mer sen!   Glöm inte frågestunden :P

Söööt Rusti i vintras :) Kanske tar med kameran idag, jag vet inte :P
//Emma

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Klart vi kan följa varandra:)Lägger till dig nu!:)

2011-08-12 @ 19:58:44
URL: http://sanddbberg.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0