Sry :P

Har värkligen inte haft tiden eller orken att blogg så detta får bli ett litet inlägg :P
I söndags så red jag iaf Löpi :) Vi red ut barbacka och de va jätte mysigt och roligt! De behövde min balans ;)
Sen igår så gjorde jag ingetnting. Först var jag hos Rusti och sen så gjorde jag inte så mkt mer än att kolla på Elfsborgs matchen. De va en riktigt spännande match :P
Och idag har jag inte gjort så mkt mer än att kolla på tv och sitta vid datorn. Snart kommer Mamma och Pappa hem så ska dom köra mig till Emilia :D Jag ska även kolla på hennes match ikväll.
Och dagen slutar med att färgahåret ;) Jag tror de blir ngn brun färg!
//Emma :P

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0