Listan xD

Hej hej! :)
Listan som jag skulle skriva varje dag orkar jag verkligen inte med så skiit i den xD
Jag skriver annat! :D...

Men igår sova jag iaf över med Emilia! Först på eftermiddan fotade jag henne lite när hon red!...
Jag kan tyvärr inte lägga upp ngr bilder för jag råkade radera dom när jag hade laddat in dom på Emilias dator xD
Men om ni vill se ett collage på bilderna så kan ni gå in på Emilias blogg! Det är bara att trycka på hennes namn som är skrivet i tjock text ;)....

Sedan gick vi upp vid 12 och åt frukost! :)....
Vi skulle upp till stallet och rida sen! :) Så på vägen fotade vi lite på typ blommor. Jag tog inte så många bilder men jag hoppas ni tycker dom blev fin! För jag ska ladda upp dom här nere i inlägget ;)....
Vi red ut barbacka till en äng :D Sen så hoppade jag av och fotade Emilia lite och sedan red vi teback! :D...

Det va ungefär min dag! :D Jo just de jag gick på Elfsborgs matchen oxå ;)

Här är ngr av bilderna från dagen!!! :D

Detta är blommorna! :D

Och detta är lite bilder från när Emilia red! :D...

Ha de gött!!!! :D:D


Kommentarer
Postat av: rebecka - Hästar & Vardag!

Man kommer inte in på Emilias blogg..

2011-07-11 @ 11:09:29
URL: http://bbeekkah.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0