Förlåt

Heej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår men har haft fult upp!
Igår red jag bästa Star! :D Det gick super och jag är jätte nöjd. Paddocken håller på att byggas om så vi fick rida i sommarhagen ist. Star var pigg och ville spring mkt. Det blev mest trav och fokus på att få henne lugn och lyssna bra! Sedan red jag Star även idag! Det var väldigt regningt ute och det är inte hästarnas favorit. Även idag red jag i hagen. Det gick inte lika bre eftersom hon var väldigt pigg och taggad. Jag körde mest tempoväxlingar och ganska mkt trav. Hon var duktig och bäst som alltid! :D Imorgon är det skolavslutning och hopptävling! Längtar så sjukt mkt. Jag ska tävla Star i Clearround 70cm. Hoppas det går bra! Hihi ^^ Kanske inte hinner blogga imon men får se ;D

En bild från en tävling i April!

Kommentarer
Postat av: Felicia

det gick ju as bra för er när ni tävlade, älskar den bilde!<3

P.s. när får jag mina bilder?

vet att jag e tjatig men behöver dom verkligen när som helst= 3 dagar

2011-06-21 @ 21:06:43
URL: http://feelizz.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0