Bloggen läggs ner...

Japp som ni ser på rubriken så läggs bloggen ner.. Jag känner bara inte för att blogga :( Vet inte om jag börjar blogga igen men isf så gör jag en ny blogg och börjar om från början.

Här kommer lite bilder och en lite text om min blogg från början till slut...

Jag kom 2:a i en tävling och är värkligen stolt över de....

Jag fotade brämhultshoppet! :)


Jag fotade ännu mer....








Och ännu mer.....

Jag fotade när folk red...


Jag fotade oxå annat....





Sedan tog de slut med fotandet..... Jag hade precis lärt mig min kamera jätte bra och började få riktigt bra bilder.... Då hände de......
Vi hade inbrott och både min kamera och min dator blev stulen... Vi fick pengar från försäkringsbolaget och jag köpte massa grejer, en ny kamera, ny dator, nya högtalare och även en fotoutskrivare..


Så nu är jag här igen.... Börjar om från början...
Med en ny kamera och en ny dator... De blir inte ett enda bra kort med kameran även om de e en finare och dyrare kamera.. De e bara att börja om från början.....

Tack för att ni har läst min blogg....


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0