Hemstudiedag :)

Idag har vi hemstudiedag och då tänkte jag att jag kunde blogga lite :)
I skolan sa dom iaf att man skulle jobba hemma i 5 timmar eftersom de inte är en vanlig studiedag men jag årkar inte jobba 5 timmar utan jag jobbar så mkt jag behöver ist :)

Snart kommer Konne så ska vi baka muffins och kanske plugga liiite ;)

Ni kanske inte vet detta men jag har ju haft inbrott hemma och de e drf jag inte har ngn dator, ngn kamera eller några bilder eftersom dom tog datorn med alla mina bilder... Så jag kommer snart iaf få en ny kamera och antagligen en macbook pro :)

Aja bloggar kanske mer sen! :)

Saknar sommaren :(

//Emma

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0