ALIDEBERG :D

Hejsan hejsan!

Idag var jag på alideberg med Matilda! Det är en kompis från stallet där Rusti står....
Det va iaf jättekul och jag typ tvinga henne att hoppa 5:an tills hon gjorde de xD
Och det va ngr från min klass där oxå ;) Själv hoppade jag 7:an...

Sen åkte jag och Matilda iaf hem till henne och åt. Efter det åkte vi till hennes häst och red lite :)
Hennes syster red på sin häst och ramlade av 2 gånger xD Det såg jätte kul ut!.....
Andra gången vill Matilda få en film när hon ramlade av så hon sa
"Ramla av med mening så jag får det på film, ställ dig upp jätte tidigt!"
Så hennes syrra gjorde som hon sa så han ramlade av xD Och hon gjorde det inte med mening, Hahahaaaaa
Hon blev  av bockad ;)....

Haha, ha det gött! Jo jag har fixat en ny designe till Annies blogg så kolla den!!!

//Emma


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0