Alideberg idag igen!

Hejsan!
Idag blev det alideberg igen! Var där med Lisa och Annie och detva skiit kul! :) Vi åkte dit rätt sent runt typ 4 och var där till typ halv 8 ;) Men men det va roligt och jag skulle hopp från sjuan så skulle Annie och Lisa bara följa med upp. Så jag hoppade ngr gånger sen så stängde han sjuan så Annie och Lisa var tvungna att hoppa xD Ni skulle sett deras blicka :P Sedan var det ngr konstiga där som typ höll på xD Hahahahaaaaaaaa..... 

Men imon drar jag till Lella och ska vara där i ngr dagar och ha sköjj ;) Om ni undrar så är Lella min bästis som bodde i Borås innan men när hennes föräldrar skilde sig så flyttade hon till Stensund (stenungsund) utan för Gbg. Och igentligen heter hon Daniella ;) Så ni kan inte räkna med så mkt bloggning från min sida men jag för la försöka ;)

Kommentarer
Postat av: Lella

De kommer bli fett sköjj :D<3

2011-07-01 @ 23:30:20
URL: http://leellaa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0