FOTAT FJÄRILAR!

Hej hej!

Som ni kanske förstår i överskriften har jag fotat lite idag!
Jag fotade några fjärilar som satt på några blommor vid altanen. Jag blev jätte nöjd med bilderna! :D

Sedan har jag la bara slappat, kollat lite på tv och suttit vid datorn. En ganska lugn dag då ;)...

Men imorgon blir det att gå upp tidigt, åka till stallet och fota Madde! :)....
Sedan ska jag Annie och antagligen Madde åka till alideberg och bada!!!
Det ska bli SUUUPER kuul!!!!!

Aja men jag tror jag bloggar antingen innan jag åker till stallet eller efter alideberg ;)

Här är en bild jag fotade idag!


Ha de göött!!!

//Emma


Kommentarer
Postat av: Matilda

Lottar ut valfritt iphoneskal i bloggen! Kolla in, www.matildas.blogg.se :)

2011-07-21 @ 02:26:02
URL: http://matildas.blogg.se/
Postat av: Lella

as fin ! :D<3

2011-07-21 @ 13:03:41
URL: http://leellaa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0