Pappa 40 :D

Grattis säger jag till världens bäästa pappa!!!

Ja som ni kanske förstår så fyller min pappa år idag :P
Vi har haft ett stort kalas och inatt vid tolv så sköts det raketer, musik sattes igång och Anders satte igång grästrimmern xD Det va en överraskning till pappa så han visste inget, så sedan drack dom champanj vid kl 1 och massa kul!!! :)....

Och så har vi ju haft ett stor kalas idag!
Och Lella åkte hem idag :(  Så synd för vi har haft så roligt!!!!....

Imorgon blir det iaf att dra till stallet vid 10-tiden och rida Star :)
Det ska bli kul och efter det ska jag och Matilda (en kompis) dra till alideberg och ha sköjj :P

Va bara tvungen att lägga ut denna bild när jag är som finast :P
//Emma


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0