Rubrik?...

Hej hej! :)
Orkade inte blogga igår så då får jag göra det idag!
Först kan jag säga att min jävla damp telefon är helt cp-störd. För att jag ska ha fri surf och 5000 gratis sms i månaden. Och nu har jag inga pengar kvar och då kan jag inte gå in på internät -.-...
Och VÄRST av allt är att jag inte kan skicka SMS!!!!!!!!!!!!!! :@
Jag hatar dom och ska aldrig skaffa telenor igen -.-...
Jaja men igår va iaf jag och Lella på torget och åt glass och kollade runt lite :)
Sedan vet jag inte va vi gjorde mer där? xD
Sen när vi gick hem färgade Lella håret svart ;)
Kvällen sedan ägnade vi åt att typ göra en SERIÖS video om 150-talet och sims xD Vill nu se filmen????? ;)
Haha, Ha de gött

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0