Dagen!

Heej!
Dagen idag har varit ganska lugn! Jag startade dagen med en pigelin och sedan åka och bada i byttorpssjön! Det var kallt men skönt. Sedan har jag väl mest legat ute i hängmattan och solat. Jag åkte sedan till kyppesjön (i ekås) med mina kusiner och deras hundar och badade! Där var det mkt varmare och skönare.
Jag har också ridit Rusti. Det var jätte varmt så jag skrittade och travade bara lite barbacka i schorts och linne. Det var SKÖNT! Dagen imorgon blir ganska mkt inomhus. Kl.09.00 startar jag med ett planeringsmöte på 4h som håller på till kl.12.00. Sedan kl13.00 är det ung 4h möte i ca.1 timme och sedan ridning vi 15.00. Huuh jag kommer somna gött sen! Och jag och Olivia kanske ska sova över också!! Det blir en rolig dag. Så ni kan inte räkna med så mkt bloggning från min sida =D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0