Presentation av mig själv!

Jag heter då Emma och är 12år. På min fritid rider jag helst och är med kompisar. Denna blogg kommer ju mest handla om ridning eftersom det är mitt stora intresse! Men jag rider iaf på 4h där jag har många kompisar och är även ledare! Det är där jag har lärt mig att rida överhuvudtaget och det har gått rätt snabbt!

Bild på mig och Starshine från en hopptävling i April!

Jag rider också på min sköthäst Rustibus som är den sötaste ponnyn i hel världen! Han är 21 och är inte ngn tävlings ponny utan jag rider honom bara för att jag älskar honom! Han är alltid snäll och skulle aldrig göra ngt dumt. Det finns inget mer att skriva om honom han är bara bäst!

En bild sen i vintras!

Jag kan ju lika väl berätta om min favorithäst på 4h =D Det är ju då Starshine! Hon är ett sto på 15år och korsning mellan Tinker och fullblod. Hon ägs av Sabina men står på 4h. Hon är den snällast hästen jag vet men kan vara lite pigg ibland. Jag har lärt mig väldigt mkt på henne och vill lära mig ännu mer! Jag har tävlat ngr gånger på henne i både dressyr och hoppning! Vår 2:a dressyrtävling vann vi till och med!! Hihi^^  Hon är också bara bäst!!! =D Det är Starshine jag hoppar på bilden där uppe!!

Hoppas ni vet lite om mig nu! Annars får ni komentera!! =D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0