Svar på Frågestund

Heej!
Jag tänkte nu svara på frågorna till frågestunden! Det blev ändå rätt många frågor eftersoom jag inte har haft bloggen så länge. Men här är svaren!

Lella : Vad är ditt mål inom ridningen?

Mitt mål inom ridningen är ganska svårt att säga. Men jag skulle ju gärna vilja tävla stora tävlingar i hoppning och så.

Lella : Vem av Star och Rusti gillar du mest?

Den frågan kan jag inte svara på för att jag älskar dom båda lika mkt! <3

Lella : Vad skulle du vilja göra med Rusti i sommar? Asså tex. Ridläger, tävla elr ngt sånt...

Jag skulle bara vilja rida honom och ha roligt! Petra har ju fått sin nya häst nu så det blir nog väldigt mkt ridning med henn!

Lella : Vem är din "bästa" vän i stallet?

Asså om man säger på 4h så kan jag inte välja ngn för alla är så snälla och söta! <3

Alma : Vilken är den bästa filmen du set?

Asså jag vet inte riktigt. För att jag tittar nästan aldrig på film utan TV så jag säger Vampyrer Suger xD

Alma : Vilket är ditt bästa minne från i sommar?

Mitt bästa minne är nog när alla vi 4h-tjejer åkte till Stocholm på studieresa!

Alma : Vilken häst gillar du mest om du inte fick välja mellan Star elr Rusti?

Då är det nog Katinka som Ewwe äger som står hos Petra!

Alma : Vad skulle du göra om dina bästa vänner dör?

Jag vet inte o.O Jag hade inte tyckt det var ngn mening med livet :(

Alma : Har du ngt bok elr film tips till mig?

Asså jag kan ju säga direkt att jag inte har ngt film tips men jag tycker du ska läsa Vargbröder Del 3 Demonernas port. För den läste jag och duvet att jag inte kunde sluta läsa ;D

Olivia : Hur länge har du ridit?

Asså jag kommer inte riktigt ihåg precis men ca. 2 och ett halvt år.

Olivia : Vad är det bästa med ridningen?

Att man kommer så nära ett så stort djur och man träffar alla kompisa allt är bara så underbart!

Olivia : Vrf rider just du?

Jag vet inte riktigt men eftersom Lella blev min bästis och hon red ville jag ju givetvis testa och då blev det bara så att jag började rida. Jag började rida mer och mer och nu är jag här!

Olivia : Vilka personer är du mest med i stallet?

Om man tänker på 4h är ju det alla 4h-tjejer såklart! :D

Yasmin : Om du fick köpa en häst ( vilken du ville ) vilken skulle det vara då?

Asså jag vet ju inte alla hästar så men jag skulle ju gärna villa ha en Tinker! :D Eller en blandras mellan tinker och ngt. Om jag fick Star hade jag inte tvekat ;D

Yasmin : Om du inte hade varit intresserad av hästar vad hade du sysslat med då?

Jag hade nog hållt på med fotboll. För att det var jag tvungen att sluta i när jag började rida så mkt! ;D

Annie : Vrf rider du?

Jag rider för att jag tycker det är rolit och man har ngt att kämpa med!

Annie : Om du inte red vad skulle du göra då?

Jag skulle nog spela fotboll tror jag ;D

Annie : Är jag bäst?

Asså jag vet inte riktigt men isf efter mig :D <3

Rebecka : Vad fick dig att börja blogga?

Alla min kompisa blpoggade och då ville jag oxå testa ;D

Rebecka : Vad fick dig att börja rida?

Jah. Det var min bästis Lella som typ tvinga mig att testa ;D

Rebecka : Vilken gren gillar du mest inom ridningen?

Hoppning såklart!! Det är bara bäääst!! :D <3

Rebecka : Hur länga har du ridit?

Ca. 2 och ett halvt år :D

Rebecka : Vad gör du mer än att är i stallet och rider?

Jag är med mina kompisa och håller på ;D

Felicia : Vilken är din favvo hästras?

Min favvo hästras är tinker! Jag vet inte vrf men jag bara älskar deras färger och så <3

Felicia : Vrf började du rida?

Denna frågan har jag svarat på där uppe ;D     

Felicia : Hur började du gilla hästar?

Lella följde med mig till min stuga i varberg och tvingade mig att mata en häst och sedan började jag gilla dom!

Felicia : Vad tkr du om mig?

Jag tycker du är en söt och gulig tjej som alltid är snäll och glad! :D

Det var alla svar! Hoppas ni är nöjda!








Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0