Frågestunden

De blev bara 3 frågor tyvärr :( Men här är svaren!

Anonym: Vad är din favorit mat?
Asså jag vet inte riktigt men jag gillar thaimat :)

Rebecka:
1.Vad skulle du gjort om du inte red?
2.Har du ngt djur?

1. Om jag inte red hade jag spelaqt fotboll! Jag spelade fotboll i ca. 2 år men sen när jag började rida så tog de all tid så jag var tvungen att sluta :( Men funderar på att börja spela igen ;)

2. Japp jag har väärldens mest sötaste och korkade katt ;) Han heter Mezzi ;)

Här är en bild på han ;)

Freja:
1. Vilken är din starkaste sida inom ridningen?
2. Hur gammal är Rusti?
3. Har du några syskon?

1. Min starkaste sida imon ridning?? Asså jag kommeri nte på ngt o.O Du får nöja dig med de svaret ;)

2. Rusti är 21 år! :)

3. Japp jag har ett syskon som heter Matilda och jag tror hon är 8 ;)

De va alla svaren!
//Emma :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0