Träningsläger Dag 1

Träningsläger! :)
Idag var ju första dagen på träningslägret och det gick super :) Jag har ju då Star och man rider 2 pass per dag.

Pass 1 var bommar för Åsa :)
Tkr själv att det gick ganska bra, hon var lite stressad men lugnade sig tillslut!...
Jag var även ganska trött efter en stund pgu värmen ;)

Pass 2 var gymnastikhoppning för Karro :)
Rebecka fotade och filmade så det kommer snart en vidceo :)
Tkr även detta pass gick helt ok. Vi hoppade en stuts på 3 hinder :)
Vi började värma upp lite och när vi skulle galoppera blev hon sjukt stressad och jätte spänd och lyssnade inte på ngt jag gjorde... Gick lite bättre tillslut när jag sagt till henne :)
Men hon blev mkt lugnare när vi väl börjat hoppa och göra själva övningen :P

//Emma

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0