Tröööööt

Asså jag är sååå sjuuukt tröööt :P Jag vet inte ens vad jag ska skriva om.
Men denna veckan har iaf varit super rolig och sköjj :P
Idag så hoppade vi iaf lite på morgonen och övade på att hoppa lite i galopp :) Det gick super och Star va jätte lugn och lyssnade bra!! :)
Sedan på eftermiddan skulle vi ha en liten tävling/uppvisning :) Först visade vi upp lite dressyr och de gick ochså super och hon va hur lugn som helst :)
Sedan skulle vi även hoppa en clearround på valfri höjd så jag valde 80 och även de gick super!
När jag skulle hoppafram på 80 känndes de som hon skulle vägra så fick smacka på lite och då blev de fart på henne ;) När vi skulle rida själva banan vet jag inte hur snabbt de gick men hon hoppade och vi gick felfritt :)
Kommer snart en video :P
//Emma

Kommentarer
Postat av: Lella

Man märker att du är trött eftersom du inte kan stava till trött ;)

2011-08-13 @ 12:07:51
URL: http://leellaa.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0