Alideberg och torsdagskväll igår :)

Tjao :P

Igår så när vi kommit hem från stugan så åkte jag, Lella och Konne till alideberg!...
Det va skiit sköjj och Konne såg några killar som hon ÄLSKADE :P
Sen när vi skulle köpa typ glass så åkte dom förbi på skatebords när dom skulle ut.
Så snubblade han ena xD Och då ropade ngn av dom OJ. Så jag kollade dit och jag började gap flabba :P
Det såg så jävla roligt ut xD....
Men så sen va vi typ där tills det stängde :)

Sen så åkte vi tre på torsdagskvällen och där mötte vi oxå Molly och Pauline.
Sen så såg jag (Annie och Lisa vet vem) han från Alideber.
Så Konne, Lella, Molly och Pauline skämmde ut mig så mkt med att staka han och hans kompis xD..
Sedan så skulle jag,Lella och Konne till stadsparken och på vägen dit kom han igen och då typ skrek Konne och Lella : HEJ EMMA LINDGREN och massa sånt xD

Bloggar mer sen :P

//Emma


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0