Cyklat och spelat mini golf :P

Chacha på er :P

Idag så har jag och Lella inte gjort så mkt :P Jo eller ganska mkt xD....
Först så cyklade vi till en kiosk som ligger vid campingen typ 10 minuter från stugan.
Så där bjöd Lella mig och Matida på glass och det va skiit gött :P...
Vi kollade när några spelade mini golf och blev sugna på det så vi cyklade hem till stugan och åt lunch och bytte om :P.. Sen cyklade vi tillbaks och spelade lite minigolf xD...
Det gick inte så bra för mig om man säger så xD Men men det bästa jag fick var 2 slag på en bana och det sämsta jag fick va 25 slag på en bana ;) Lella fick 2 hole in one på raken....
Och då blev jag så arg att jag slog i väg hennes coca coola med golfklubben xD
Sen drack hon inget mer av den :)
Lella lyckades även slarva en golfboll oxå :P

Blir mer bloggning sen :P



//Emma ;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0