Knalle och MAX :P

Hejsan på er :P

Som ni kanske förstår har jag nyss varit i knalle och sedan ätit med Pappa och Matilda på MAX :D Mummigt!...

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu men funderar på att putsa alla mina grejer och sedan kanske rensa på mitt rum för det är inte fint där inne nu kan jag säga ;)...
Och jag ska även kolla om det finns ngt jag kan sälja. Jag behöver pengar NU kan jag säga!!!

Jag och Pappa hittade även ett objektiv som vi ville köpa. Det var ganska billigt 1600kr så vi får la se hur det blir med de ;) Det är ett Sigma objektiv till Canon 70-300 mm!!! Det skulle sitta fint :P

Aja imorgon ska jag iaf jobba på gården med Yasmin. Det ska bli kul!..
Jag ska även ta med datorn för jag ska fixa några bilder till Linnea som jag har på henne sen träningslägret hon var med på... Runt 200-400 bilder :P

Glöm inte att anmäla er till veckans blogg som slutar på söndag!!!!


Detta är Linnea och hennes häst Jonas Jo

//Emma


Kommentarer
Postat av: Fishis

Nytt objekt skulle sitta fint hos mig oxå :)

Kram BLOGGFISKEN-fisk för fulla muggar :)

2011-07-22 @ 18:37:50
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0