Lella är bra på att cykla ;)

Hejsan xD

Måste bara berätta en rolig grej :)...
Jag, Lella och Matilda skulle cykla förbi några hästar som står i ett stall nära stugan ;)
Och i Varberg så finns det ju sonna typ runda sten grejer som är typ så man ska köra runt grejs...
Och jag berättade för Lella: Jag kom ihåg en gång när jag cyklade rätt in i en sån rund grej :P...
Då cyklar Matilda rätt in i en sån och då ser inte Lella det så hon cyklar in i henne och ramlar typ av cykel och allt blev kaos xD

Så nu typ haltar Lella lite och jag bara skrattade xD För det såg jätte roligt ut :P

Nu ska vi dra till tre-toppar så bloggar mer sän ;)

//Emma

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0