Lista :D

Hejsan! :)
Sorry att jag inte har bloggat tidigare idag men vårat internät har cpat så det ville inte funka :( Men aja!...
Jag känner att jag inte har ngt att blogga om så jag ska skriva från en såndär lista för 30 dagar!!! :D...
Rebecka gjorde den själv och jag har även gjort en egen som jag kommer att skriva från ngn annan gång ;)
Men detta är iaf Rebeckas lista och hennes blogg http://bbeekkah.blogg.se :D...

Dag 1 - 5 småfakta om mig + en bild på mig
Dag 2 - En person jag vill träffa just nu   
Dag 3 - Bild på mitt/mina husdjur
Dag 4 - Vart vill jag åka just nu
Dag 5 - Något jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 6 - Hur ska en riktig kompis vara
Dag 7 - Vad skulle jag göra om jag fick 1 milion¨
Dag 8 - Mitt smeknamn & vad jag tycker om det
Dag 9 - Min favorit årstid & varför
Dag 10 - Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 11 - Bild på mig & min bästa vän
Dag 12 - Något jag ska göra i sommar
Dag 13 - En bild på vad jag har på mig just nu
Dag 14 - En bild på ett ställe jag varit på
Dag 15 - Mitt/mina intressen + en bild
Dag 16 - En bild som gör mig lycklig     
Dag 17 - Bild på min favorit frukt
Dag 18 - Några favorit bloggar
Dag 19 - En bild på den personen jag senast va med
Dag 20 - En person jag vill byta liv med för en dag & varför
Dag 21 - En bild på min idol
Dag 22 - Min favorit plats + bild
Dag 23 - En bild på det jag fick/köpte senast
Dag 24 - Något jag tycker om att göra
Dag 25 - En bild på mig som är tagen av någon annan
Dag 26 - Min favorit låt & varför
Dag 27 - Min favorit bok & varför
Dag 28 - Mitt favorit program & varför
Dag 29 - En bild på en riktig snygging
Dag 30 - Det bästa som har hänt under 2011 hittills

Jag börjar med dag 1 antingen idag eller imon ;) Nu får ni komentera mkt oxå!!!! :D
Ha de gött!!!!...


Kommentarer
Postat av: rebecka - vardag & hästar!

jag tog den från min kompis, men vet inte om hon skrivit den.. xd

2011-07-08 @ 23:11:12
URL: http://bbeekkah.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0