Sorry :(

Hejsan
Sorry om jag inte har bloggat men jag har värkligen inte orkat -.-
Jag är just nu jätte förskyld och har ingen lust till att blogga...
Men idag ska iaf jag på Torsdagskvällen med Rebecka och Rebecka :D
Det kommer att bli jätte kul och jag ska köpa sockervadd ;)...
Jo innan vi ska på torsdagskvällen så kanske jag ska till Rusti först och pyssla om han lite och kanske ut och gå!...

Imorgon ska jag vara med Rebecka :D Det kommer att bli super kul och sen ska vi kolla på när Cissi ska tävla i Borås ridhus :D
Hon ska tävla i western så vi får önska henne lycka till!...

Aja ha de gött!!! Vilka ser jag ikväll på torsdagskvällen??? :D...

Söötis Rusti i vintras <3


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0