Stallet nästa :P

Japp, då blir det stallet näst!
Just nu sitter jag oxh väntar på att Matilda ska komma så vi kan åka till stallet :)
Jag ska rida Star och Matilda fota lite :P Rebacka ska oxå fota så vi får hoppas på mkt kort i dag då!!!! :)

Efter stallet tänkte jag och Matilda åka till Alideberg och bada lite :P.. Jag tänker mest sola isf för behöver verkligen på brun :P

Hmm... Funderar på att ha en tävling här på bloggen!?...   Men vad?? Jag funderar över en bild-tävling men nästan alla har ju det så då blir det ju lite tråkigt :/.... Komentera och säg vad du tycker :P
Aja får se hur jag gör :P



//Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

glöm inte att anmäla dig till min fototävling på



http://claudiasfoto.blogg.se/2011/july/fototavling.html#comment

2011-07-31 @ 11:28:50

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0