Trööööööööööööööött................

Trööööööötttttt

Jag är trött!!!! :P Jag har jobbat hela dagen och har haft ponnyridning och är typ helt död x.x
Men det va la roligt :P Först kom Markström och låste upp stallet åt oss och hon målade hinder medans vi mockade ;)... Sedan satte vi oss i personalrummet med våra datorer och överförde bilder och kollade på massa bilder innan det var dags för ponnyridningen. Den va riktigt dryg för att det va 6 skogsrundor och 5 rundor i paddocken -.-.... Så man va la ganska tröttb efter det :p Men vi fick iaf ihop 400kt ;)..

Imon blir det antagligen Liseberg med Lella och Annika :)
Om det inte blir Liseberg kommer antagligen Lella komma till mig och vara här typ hela veckan :P
Och även om vi åker till Liseberg så kommer hon nog komma till mig ändå :D....
Så vi får la se hur det bli imon :P

Markström och Jonte :P

//Emma


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0