Lägerledare

Heej!
Va rolig fick 3 komentarer i går! Denna veckan är ju jag lägerledare och barnen är jätte snälla och sööta. Idag körde vi bränboll som vi även gjorde igår, vi körde ledarna mo barnen. Bea sa när vi skullle få veta poängen "Det va en väldigt jämn match, Barnen fick 45poäng och ledarna 159poäng!" Haha, barnen va iaf glada och nöjda!
Sedan red jag Staris! Jag och Yasmin red till ängen och hade lite dressyr där. Star var jätte pigg och lyssnade inte så bra i början så jag satte mig ner i sadeln tog ut fötterna ur stigbyglarna och började jobba. Tillslut gick det super och både jag och Star va JÄTTE nöjda!

Jag och Star från ett hopppass!

Kommentarer
Postat av: Alma

OJ vilken "jämn match" hahahahahaha

2011-06-23 @ 18:28:01

Kommentera gärna inlägget här! :

Bloggläsarens namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0